Klikněte na otázku, abyste se dozvěděli více o historii, mezinárodním zaměření a digitalizaci bonprix.
Tell me
Nadšení pro módu, kompetence na poli mezinárodního elektronického obchodu a mnoho motivovaných zaměstnanců.
S tímto konceptem je bonprix úspěšné ve 30 zemích Evropy, Rusku a Severní i Jižní Americe. Více než 50 % celkového obratu získáváme za hranicemi Německa. Díky tomu jsme jednou z nejdůležitějších společností skupiny Otto Group. Zaměřujeme se na e-commerce a mobilní nakupování. Každý týden si na stolních počítačích, smartphonech a tabletech můžete prohlédnout na našem mezinárodním e-shopu něco nového. Aktuální móda, individuální rady a spousta inspirace zaručují, že se naši zákazníci rádi vrací zpět na web bonprix. Naše zákaznice rády nakupují online: přibližně 85 % celosvětového obratu, což je více než 1,57 miliardy eur za fiskální rok 2018/2019, získalo bonprix v internetovém prodeji. Mnoho zákaznic ovšem i nadále přitahují katalogy a kamenné obchody bonprix.
Kam bude bonprix v budoucnu směřovat, jsme sepsali ve vizi společnosti.
Tell me more...
Klikněte na otázku, abyste se dozvěděli více o historii, mezinárodním zaměření a digitalizaci bonprix.